השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-6113109
הדפסה על מחזיק מפתחות

הדפסה על מחזיק מפתחות

הדפסה על מחזיק מפתחות - אצלנו במיקיאן תוכלו להדפיס על מגוון סוגים של מחזיקי מפתחות, הדפסות איכותיות, ותוכלו להפתיע את האהובים עליכם במתנה מדהימה!

אם אתם מחפשים אחר המתנה האידיאלית, יש אין ספור אפשרויות מעולות שיכולות להתאים לכם. אך לצד כל המתנות האפשריות, ותהיו בטוחים כי מדובר על לא מעט אפשרויות. הדפסות על מחזיק מפתחות זוהי אפשרות בעלת יתרונות רבים מאוד, ויש כאלה שיגידו כי מדובר על המתנה המושלמת שתוכלו להעניק לאנשים שקרובים אליכם. הרי לא בכל יום יוצא לכם להעניק לאהובים עליכם מתנות מהסוג הזה, אז לפחות תעניקו מתנות שהן הטובות ביותר. כך תוכלו לדעת כי גם כאשר בחרתם את המתנה, לא מצאתם את עצמכם מתפשרים על אף פרט.

  • חמסה רכב דוצדדי 2
    מחזיק מפתחות "חמסה" גדול לתלייה ברכב-מודפס דוצדדי
    50
    לצפייה
  • מחזיק מפתחות בעיצוב מיוחד
    מחזיק מפתחות בהדפס ועיצוב אישי
    25
    לצפייה
  • מחזיק מפתחות תמונה אישית
    מחזיק מפתחות בהדפס תינוק , גודל המחזיק 5-7סמ
    25
    לצפייה
  • מחזיק מפתחות מרובע
    מחזיק מפתחות צורת ריבוע עם הדפס
    25
    לצפייה
  • מחזיק מפתחות מעוצב
    מחזיק מפתחות מעוצב אישית
    25
    לצפייה
  • מחזיק מפתחות לב עם הדפס
    מחזיק מפתחות בצורת לב בהדפס אישי
    25
    לצפייה
  • מחזיק מפתחות חמסה בהדפס אישי
    מחזיק מפתחות חמסה עם הדפס אישי
    25
    לצפייה
  • biglev
    מחזיק מפתחות "לב" גדול לתלייה ברכב-מודפס 2 צדדים
    50
    לצפייה
  • bighamsa
    מחזיק מפתחות "חמסה" גדול לתלייה ברכב-מודפס 2 צדדים
    50
    לצפייה
  • bigets
    מחזיק מפתחות "עץ ריח" גדול לתלייה ברכב-מודפס 2 צדדים
    50
    לצפייה
  • 2703
    תופסן מהמם מודפס לזוג כרטיסי אשראי
    59
    לצפייה
  • 2702
    מחזיק מפתחות מודפס על זכוכית קריסטל
    40
    לצפייה

הדפסה על מחזיק מפתחות – מדוע זוהי המתנה האולטימטיבית? 

מתנה שניתן לקחת אותה לכל מקום:

כאשר אתם רוכשים מתנות מודפסות עליכם לקחת בחשבון עד כמה הן יהיו שימושיות. הרי הטעות הנפוצה ביותר היא לרכוש מתנות לא שימושיות, כאלה שמי שיקבל אותן לא יוכל להשתמש בהן והן ישבו על המדף ויעלו אבק. הדפסה על גבי מחזיק מפתחות זוהי האפשרות הטובה ביותר מהבחינה הזאת, מכיוון שמדובר על כזאת שאפשר לקחת לכל מקום. מדובר על מתנה שכל אחד ימצא את עצמו משתמש בה, ואף אחד לא ישאיר אותה בבית על המדף.

הדפסה על מחזיקי מפתחות רלוונטית לכולם

זה לא משנה אם אתם מחפשים מתנה לאמא, מתנה לאבא או מתנה לכל בן משפחה אחר, מחזיק מפתחות יהיה שימושי עבור כולם. בדיוק כמו שהאפשרות של הדפסה על בגדים רלוונטית לכולם, כך גם הדפסה על מחזיק מפתחות היא שימושית. אם אתם לא מחפשים להכניס את עצמכם למצב שבו תיקחו סיכונים ברכישת מתנות לא שימושיות ולא מתאימות למקבלן. כי בסוף המטרה שלכם תהיה תמיד להעניק את המתנה שגורמת למי שיקבל אותה לחייך. כל מי שיקבל מחזיק מפתחות ישר יחשוב על האפשרות שלו להשתמש באותו מחזיק על המקום.
 מחזיק מפתחות הוא פריט שאפשר להדפיס עליו תמונה וכיתוב על שני צדדיו או על צד אחד ובכך מקבל המתנה יראה את התמונה שבחרתם עבורו בכל מקום בארץ ובעולם.  

כל אחד יכול לרכוש מחזיק מפתחות

ישנם כל מיני סוגים של מתנות מודפסות במחירים משתנים מקצה לקצה, אך אם אתם מחפשים מתנה שבטוח תוכלו לרכוש זה מחזיק מפתחות עם תמונה. ראשית, אתם יכולים לבחור את צורת הפריט, לא חייב לרכוש את המחזיק מפתחות בצורה הסטנדרטית- אתם יכולים לבחור מבין מבחר האפשרויות גם צורות מעניינות וייחודיות. בנוסף העלות של המחזיק היא מינימאלית ביחס לכל האפשרויות האחרות, שיכולות להיות יקרות יותר. כך שגם אם תגיעו עם תקציב מוגבל, עדיין תוכלו לרכוש מחזיקי מפתחות עם תמונה לאנשים שאתם הכי אוהבים בכמות גדולה שתספיק לכולם.

הדפסה על מחזיק מפתחות - מתנות מקוריות ומעוצבות אישית אצלנו במיקיאן. הזמינו או התקשרו לייעוץ.